• 03-08-2014, 01:28:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    skype = ozgurtosun01 e-posta = ozgurtosun@outlook.com.tr
    imleme servisi adresleri ve botların içerik çektiği siteler için p.m isteyiniz.
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. sevgi ve saygılarımla
  • 03-08-2014, 11:56:21
    #2
    mesajım bulunsun, güzel çalışma.
  • 03-08-2014, 15:10:40
    #3
    demolarda sorun var.
  • 03-08-2014, 15:19:04
    #4
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demolarda sorun var.
    bende herhangi bir sorun görünmüyor hocam tekrar kontrol ederseniz sevinirim.
  • 03-08-2014, 15:21:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sanalyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    skype = ozgurtosun01 e-posta = ozgurtosun@outlook.com.tr
    imleme servisi adresleri ve botların içerik çektiği siteler için p.m isteyiniz.
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. sevgi ve saygılarımla

    demo yokmu_?
  • 03-08-2014, 15:22:49
    #6
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo yokmu_?
    sayfanın en altında anasayfa 1, anasayfa 2 gibi demo adresleri var hocam.
  • 03-08-2014, 15:24:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sanalyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfanın en altında anasayfa 1, anasayfa 2 gibi demo adresleri var hocam.
    konu başlığı tv teması diyo burda video temaları var ben tv için bakmıştım dizi vs.. başka bişe lazım değil
  • 03-08-2014, 15:54:12
    #8
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu başlığı tv teması diyo burda video temaları var ben tv için bakmıştım dizi vs.. başka bişe lazım değil
    tv'den kastım televizyonda gösterilen diziler, fragmanlar, programlar, çizgi filmler, belgeseller vs için bunların hepsini tek tek yazmam uzun olacağından kısaca tv dedim hocam. sizde haklısınız başka türlü anlaşıldı.
  • 03-08-2014, 16:09:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sanalyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv'den kastım televizyonda gösterilen diziler, fragmanlar, programlar, çizgi filmler, belgeseller vs için bunların hepsini tek tek yazmam uzun olacağından kısaca tv dedim hocam. sizde haklısınız başka türlü anlaşıldı.
    keşke sizin kadar yetenekli olsamda bende konu açsam yanlış anlaşılsa elinize sağlık