Admania teması satın aldım kurulumu yaptım ancak demoyu import ederken yükleniyor sayfasında kalıyor cpaneldeki .ini ayarlarımıda aşşağıdaki gibi düzenledim gene aynı yardımcı olur musunuz ?
Buradan bakarak gerekli kontrolleri sağlayabilirsiniz. 'zip' bileşeni Seçili değilse işaretleyip PHP sürümünüde 7.4 olarak ayarlayıp demo importunu tekrar deneyebilirsiniz.
Buradan bakarak gerekli kontrolleri sağlayabilirsiniz. 'zip' bileşeni Seçili değilse işaretleyip PHP sürümünüde 7.4 olarak ayarlayıp demo importunu tekrar deneyebilirsiniz.
teşekkürler hocam olmadı buda sabahtan beri uğraşıyorum yok hocam bi türlü başaramadım öyle dönüyor sadece