• 20-10-2012, 22:52:05
    #1
    Merhabalar, kaliteli hatasız Müşteri Paneli + Sipariş template alınacak demo Pm atabilirsiniz uygun görülen tasarım alınacaktır.
  • 21-10-2012, 15:51:39
    #3
    Konuyla ilgili sizinle görüşmüş ve 150 TL satışını yapdığınız ürünü biz kendimiz entegre yapacağımızı belirtdiğimiz halde fiyatı 200 TL çıkararak etik bir davranış sergilemediğinizden dolayı sizinle alışveriş yapamıyacağımızı belirtmiştik.
  • 21-10-2012, 16:29:56
    #4
    Erdoqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla ilgili sizinle görüşmüş ve 150 TL satışını yapdığınız ürünü biz kendimiz entegre yapacağımızı belirtdiğimiz halde fiyatı 200 TL çıkararak etik bir davranış sergilemediğinizden dolayı sizinle alışveriş yapamıyacağımızı belirtmiştik.
    Etik davranışı geçelim hocam, siz telefonda alacağınız ürünü yerden yere vurup sonrada satın bize diyorsunuz.

    Entegre edilmemiş ürünü verip ne yapacağınızın garantisi olmadan vermek istememem yada entegre etmeden farklı fiyata vermem tamamen benim insiyatifimdedir.

    Sonrasında 150TL lik fiyattan vermeye razı olduktan sonra fiyatı tekrar 50-100 liraya çekmeye çalışmanız pazarlık etmede Kayserili vatandaşları geçtiğinizi gösteriyor zaten.

    Not: Her fiyat isteyenin kullanıcı adını ezberimde tutamam, konu açmışsınız link verdik.
  • 21-10-2012, 17:16:38
    #5
    1. Çok amatör düşünüyorsunuz.

    2. Ürünün fiyatı 150 TL ve bunun üzerinden pazarlık etmemiz çok normal. Sizin ürününüzün fiyatı zaten 150 TL buna razı olarak satışa çıkarmışsınız, fiyat yükseltemezsiniz.

    3. Entegre etme süreniz bizim için geç biz kendimiz zaten yazılım firmasıyız çok basit 5-10 adet tpl dosyasını düzenlemek yada tasarımını yapmak bizim için çok basit bir iştir.

    4. Entegre edip yada etmemeniz ürünü biz aldıkdan sonra ne yapacağımızda bizi ilgilendirirki ayrıca sadece kendi sitemiz için kullanacağımızı zamanımız olmadığınıda belirtmiştik. Entegreli haliyle entegresiz hali neyi değiştiriyor sizin için? sonuç itibariyle entegrede etseniz dosyaları bize vereceksiniz, sizin açınızdan bizim kendimizin entegre etme teklifimiz cazip bir teklif. Bize tutupda milyon dolarlık bir yazılım v.s satmıyorsunuz altı üstü basit bir müşteri tasarımı.

    5. Ürün fiyatı neyse bunun üzerinde fiyat değiştirip karşınızdakini salak yerine koymanızda etik değil karşınızda çocuk yok sizin.

    6. Forum üzerinde bazı arkadaşlar bizim yerimizi yurdumuzuda bilir nasıl bir insan olduğumuzuda, işimizin kalitesinide. Etik olayını geçin demişsiniz biz şunumu yapmamız gerekiyor etik olması için aynı tasarımı çiz kodla r10 üzerinde ücretsiz dağıt ?
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etik davranışı geçelim hocam, siz telefonda alacağınız ürünü yerden yere vurup sonrada satın bize diyorsunuz.

    Entegre edilmemiş ürünü verip ne yapacağınızın garantisi olmadan vermek istememem yada entegre etmeden farklı fiyata vermem tamamen benim insiyatifimdedir.

    Sonrasında 150TL lik fiyattan vermeye razı olduktan sonra fiyatı tekrar 50-100 liraya çekmeye çalışmanız pazarlık etmede Kayserili vatandaşları geçtiğinizi gösteriyor zaten.

    Not: Her fiyat isteyenin kullanıcı adını ezberimde tutamam, konu açmışsınız link verdik.
  • 21-10-2012, 18:58:13
    #6
    Erdoqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Çok amatör düşünüyorsunuz.

    2. Ürünün fiyatı 150 TL ve bunun üzerinden pazarlık etmemiz çok normal. Sizin ürününüzün fiyatı zaten 150 TL buna razı olarak satışa çıkarmışsınız, fiyat yükseltemezsiniz.

    3. Entegre etme süreniz bizim için geç biz kendimiz zaten yazılım firmasıyız çok basit 5-10 adet tpl dosyasını düzenlemek yada tasarımını yapmak bizim için çok basit bir iştir.

    4. Entegre edip yada etmemeniz ürünü biz aldıkdan sonra ne yapacağımızda bizi ilgilendirirki ayrıca sadece kendi sitemiz için kullanacağımızı zamanımız olmadığınıda belirtmiştik. Entegreli haliyle entegresiz hali neyi değiştiriyor sizin için? sonuç itibariyle entegrede etseniz dosyaları bize vereceksiniz, sizin açınızdan bizim kendimizin entegre etme teklifimiz cazip bir teklif. Bize tutupda milyon dolarlık bir yazılım v.s satmıyorsunuz altı üstü basit bir müşteri tasarımı.

    5. Ürün fiyatı neyse bunun üzerinde fiyat değiştirip karşınızdakini salak yerine koymanızda etik değil karşınızda çocuk yok sizin.

    6. Forum üzerinde bazı arkadaşlar bizim yerimizi yurdumuzuda bilir nasıl bir insan olduğumuzuda, işimizin kalitesinide. Etik olayını geçin demişsiniz biz şunumu yapmamız gerekiyor etik olması için aynı tasarımı çiz kodla r10 üzerinde ücretsiz dağıt ?
    Sayın yazılım firması sahibi, iyi tasarım ve yazılımlar.
    Konuya son mesajımdır, uzatmayalım, entegre ettirmeye niyetin olsaydı Salı gününe elindeydi işin. Yani 2 gün sonra.
    Kolay gelsin sana.