• 17-05-2010, 19:40:41
    #1
    merhaba.
    bır banka hesabı ekledım
    Activate Gateway: dan bank transfer i seçtim ve vakıfbank hesabı ekledım.
    sımdı yenı banka hesabı eklemek ıstıyorum ancak actıve gateway de bank transfer yok !
    suankı banka hesabımı sılmeyı denedıgımde ıse

    You cannot disable a payment gateway that is used by products, addons, domains, invoices or orders in the system

    bu hatayı alıyorum.
    yardım edebıleceklere tesekkurler.
  • 17-05-2010, 20:14:09
    #2
    Merhaba burdan yanlızca ödeme seçeneği seçmeniz gerekiyor yani banka havalesi bir tanede destek bölümüne konu açıp burdada hanigi bankaya ödeme yapıldığını bildiren bir form oluştura bilirsiniz ödeme bildirim formu yani
  • 17-05-2010, 20:58:38
    #3
    anladım hocam o halde buraya havale / eft diyorum degil mi.
  • 17-05-2010, 21:00:45
    #4
    evet olabilir
  • 17-05-2010, 21:39:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bank Transfer ve diğer ödeme yöntemlerini sadece bir kez kullanabilirsiniz. Tavsiyem en çok kullandığınız bankayı yazmanız. Zaten müşteriye çıkacak faturada istediğiniz metni ekleyebiliyorsunuz bu metnin içeriği Banka Hesapları neden olmasın Silmemesinin nedeni ödeme sistemi Bank Transfer olan ve sizde barınan servislerin olmasıdır.

    Edit: Lisansınızın süresi sanırım dolmuş. Dilerseniz lisans konusunda yardımcı olabilirim.
  • 17-05-2010, 23:44:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Payment Gateways a Bank Transfer kısmına istediğin kadar ekliye bilirsin Visible Name ise EFT / Havale / ATM / BTM yaz Bank Transfer Instructions kısmınada aşağıda belirttiğim yazıları kendine göre doldur yaz

    Banka adı:
    Şube:
    Hesap no:
    Hesap adı:
    İBANN:
    -------------------
    Banka adı:
    Şube:
    Hesap no:
    Hesap adı:
    İBANN:
    -------------------
    Banka adı:
    Şube:
    Hesap no:
    Hesap adı:
    İBANN:
    -------------------
  • 18-05-2010, 23:27:26
    #7
    <www.r10.net>

    Bu xxx Mesajı yeniden değerlendirebilmeniz için başka Üyelerin Mesajlarınıda değerlendirmeniz gerekmektedir.


    çok tesekkurler rep vermeye calısırken bu hatayı alıyorum yalnız..
  • 22-06-2010, 17:32:23
    #8
    çözüm güzel