• 11-05-2010, 14:57:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    WHMCS' im admin paneli beni banladı. Bu durumu nasıl çözebilirim. Yardım edecek arkadaş varmı.
  • 11-05-2010, 15:57:47
    #2
    banını açtırarak
  • 11-05-2010, 16:05:37
    #3
    Merhaba,

    İp numaranı değştirme imkanın var ise modemine reset attıktan sonra giriş yapmayı denemeden şifremi unuttum yap eğer ki admin mail adresini hatırlayamıyorsan veritabanından admin tablosunu bul orada mail adresi yazar şifre md5 ile kayıt edildiğinden göremezsin ama işine epey yarayacaktır bu yöntem.

    Kolay gelsin
  • 11-05-2010, 16:09:00
    #4
    modemini resetle hocam whmcs yanlış hatırlamıyorsam ip ye ban atar pc ye değil daha sonra tekarr login olabilirsin
  • 11-05-2010, 16:18:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banını açtırarak
    Ne kadar yararlı yorum olmuş hocam gerçekden bu kadar kısa ve öz banını açtırarak kardeşimizin zaten sorusunda o var
  • 11-05-2010, 16:20:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Modeme restart attım.

    tlpAdmins' ten md5' i admin md5' i ile değiştirdim. e-mail adresini değiştirdim.

    Tekrar deneyeceğim şimdi.
  • 11-05-2010, 17:31:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arkadaşlar yaptım.

    Status olayını nasıl yapıyoruz.
  • 11-05-2010, 18:31:15
    #8
    status derken hocam server status durumunu göstermeyimi kastediyorsunuz.

    yada siz en iyisi destek@plusget.com ekleyin hocam görüşelim elimden geldiğince yardımcı olayım
  • 11-05-2010, 18:33:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düzeltmişsiniz fakat başınıza bir daha gelirse modem ile filan uğraşmayın. Php my admin e giriş yapın admin ban ile ilgili bir tablo göreceksiniz onu boşaltın banınız açılacaktır.