• 07-04-2010, 11:11:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün Birşeyler karıştırdım calısmamaya başladı en son yaptıgım islem

    dil ayarlarından iso-8859-9 yada iso-8859-1mi ne yaptım ondan sonra bir daha tıklayamadım hiç bir butona

    yardımlarınızı bekliyorum
  • 07-04-2010, 15:15:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Butonla kullanım dışı ise url girmeyi dene admin/configgeneral.php

    eğer oda olmadıysa phpadmin den gir iso kaç yaptıysan eskisine çevir
  • 07-04-2010, 18:30:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür Ederim.
  • 07-04-2010, 18:47:37
    #4
    Sistemi iso-8859-9 olarak düzenlemek asla sağlıklı değildir ileride sıkıntılar yaşayabilirsiniz.

    Her zaman her çalışmada utf-8 yapılması en sağlıklısıdır.