Site de kullanıcılara hem TL hem de USD şeklinde göstermek istiyorum(bunu ayarladık) fakat faturalar tamamen döviz kuruna göre merkez bankasından ya da belirleyeceğimiz sabit kura göre baz alınıp TL şeklinde kullanıcıya yansımalı.
*Şuan site de TL ve Dolar seçimi var. Ben iki para birimi için de düzenleme yapmak zorunda kalıyorum. Yukarı da bahsettiğim şekilde otomatik hale getirilmesi gerekiyor. Kullanıcı paket yükseltimi / ödeme yaparken sistem buga bize zarar ettirmemeli. Ay veya yıl sonu çıkacak faturalar her kullanıcıya zorunlu olarak TL şeklinde yansımalı.




