WHMCS bilindiği üzere lisanslı bir yazılım ve diğer satan arkadaşlar gibi bizde satışını yapıyoruz bu lisansın. Öncelikle belirtiyorum; bu önerinin bizim veya diğer arkadaşların satışları vs gibi artması sebebi ile oluşturulmaya çalışılan bir algı değildir.
Lisansı olmayan arkadaşlara whmcs kategorisinde destek verilmemesini öneriyorum. Gerek konulara yorum gerekse özel mesaj dahilinde yasaklanması daha doğru olacaktır.
Örnek vermek gerekirse, mybb forumlarında footer da alt yapı yazısını kaldıran kişilere forumların tamamı destek vermiyor. İlgili yazılımların kategorilerinin bulunduğu forumlarda genel itibari ile bu şekilde w4rez forumları hariç.
Forumda lisansın önemi yoksa; ne forumda satılmasının nede alınmasının bir manası var.
Sadece şahsi bir öneridir. Konu başında belirttiğim gibi iyimser bir yaklaşım ile yazılmıştır.
WHMCS Kategori Önerisi
0
●86