• 17-09-2016, 21:36:36
    #1
    Merhaba,

    Son dönemde kullandığımız Garanti Modülümüzde sıkıntı yaşıyoruz.

    Sorunsuz bir modül ihtiyacımız mevcut. Bu konuda destek verebilecek arkadaşlar özel mesaj ile ulaşabilirlerse sevinirim.

    İyi forumlar.
  • 19-09-2016, 11:50:21
    #2
    Merhaba, Burak hocam yardımcı olacaktır.

    @Burti;
  • 19-09-2016, 15:44:09
    #3
    Reveloper
    poyrazhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Burak hocam yardımcı olacaktır.

    @Burti;
    Erişebileceğim bir WHMCS kullanan FTP'si varsa eğer şu sorun neymiş bende o kadar çok merak ediyorumki 100 kişiden 1'i bu sorunu yaşıyo 1 haftadır.