PayTR WHMCS odeme modulu varmi ?
22
●4.910
- 03-09-2016, 20:02:04Üyeliği durduruldunetice olarak, ödeme sekmesinde paytr'e yönlendirme yapmiyormu tasarımın neresi değişik olacak
- 04-09-2016, 17:01:16Sizin için müşteri memnuniyeti ne kadar önemli bilemem ama
Tasarım bir müşteri için önemlidir paytr hizmet kalitesi açısından whmcs modülü ücretsiz veriyor ama tasarımı normal
@Burti; veya diğer developer arkadaşların yaptıkları ise
Tasarım daha hoş ve tam entegreli çalışır yani paytr'nin ücretsiz modülünde PAY TR ÜZERİNDEN ÖDEME ALIYORUZ HA HABERİNİZ OLSUN diye bağırır ve temanla alakası yoktur
Ücretli satan arkadaşlar temanla uyumlu yapar normal bir sanal postan ödeme yaparsın ve tasarımı temana uygun olur müşterinin gözüne hitap eder
Herşey para değildir herşeyin en iyisi ücretsiz değildir unutmayın.
AkarTaahhut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-09-2016, 03:14:07Valla arkadaşlar ne diyeyim ki mail atacağız dediler dönmediler, aradım teknik ekip sizinle ilgilenecek dediler kimse ilgilenmedi öyle unutulup gitti bende iyzico ve payu kullanıyorum iki ayrı sitemde. Paypal yakında geri dönüyor tozunu attıracak buralarınHopdedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2016, 16:02:36Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))))))
bu arada burti bey sizin paytr site içindenmi ödemeyi alıyor yoksa paytr sayfasına yönledirerekmi..
paytr opencart modülünde site içinden alıyor ama sizin whmcs nasıl bilgi alabilirsem sevinirim.
arkadaşlar şunu söylim paytr ile çalışıyorum sağolsunlar.. modülü banada mail attılar..
lakin öncelikle şunu söylim modül kendilerinin yazdığı bir modül değil.
bir müşterileri kendi kullanımı için yazmış ve daha sonrada paytr ye. vermiş .. paytr bana verirken söylediklerinin aynısını yazıyorum sizede
"modülü bir müşterimiz kendisi için yazmıştı dilerseniz size verelim kullanın. fakat bildiğimiz kadarıyla modülde toplu ödemelerde sıkıntı varmış bilginiz olsun"
evet bilgim oldu çünkü öyle bir sorun var aynı zamandada fatura ekranında ödemeye tıkladığınızda sorun yok paytr gidiyor ödemeyi alıyor..
lakin ilk sipariş verilme aşamasında normalde ödemeye tıklayınca direk paytrden ödeme sayfasına gitmesi lazım .. ama çoğu zaman bu aşamada sorun çıkartıyor..
gelelim neticeye.. tahsilat gibi çok önemli bir konuda riske girmektense.. işinin ehli olan bir aradaştan bunu 99tl gibi bir rakkam almak her zaman mantıklıdır..
şahsi kanitim bu..
