• 17-07-2015, 14:43:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar upgrade işlemini yapmalimiyiz ne gibi bir artıları var şuanda temada bozulmalar olurmu geçiş yaparken veya dilde bozulmalar olabilirmi ayrica upgrade işlemi nasıl oluyor anladıgım kadarıyla wordpress gibi degil
  • 17-07-2015, 14:47:12
    #2
    Miayke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar upgrade işlemini yapmalimiyiz ne gibi bir artıları var şuanda temada bozulmalar olurmu geçiş yaparken veya dilde bozulmalar olabilirmi ayrica upgrade işlemi nasıl oluyor anladıgım kadarıyla wordpress gibi degil
    Tavsiye etmiyorum, 1-2 tane stabil fixlenmiş sürüm çıksın ondan sonra geçiş yapınız yeni bir sürüm olduğu için açığı çok olacaktır üstelik açık arayanlarıda çok olacaktır.

    Temalarda bozulma olmaması için bazı yaptırımları vardır ama çokta iş çıkaracak bir tema olayı olmaz.
  • 17-07-2015, 16:11:00
    #3
    Sadece tema değil, eklentilerdede tam geçme bir durum yok. Belli bir süre geçmeyiniz.
  • 17-07-2015, 16:35:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    v6.2.0 çıkana kadar sabredin herşey ozamana kadar belli olur