• 23-04-2015, 17:32:26
    #28
    Beta versiyon 2 çıkmış.

    http://docs.whmcs.com/Version_6.0.0_Beta_Release_Notes
  • 23-04-2015, 21:47:13
    #29
    Anlaşılan biraz daha beklemek lazım
  • 23-04-2015, 23:39:37
    #30
    WHMCS neden bu vizyonda devam ediyor bilmiyorum ki, yıl oldu 2015 değişik geldi. Daha güzel bir şeyler bekliyordum.
  • 24-04-2015, 14:52:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Göndermiş olduğumuz 3-4 hata vardı onu düzeltmişler sadece arkadaşlar beta 2 versionunda herhangi bir yenilik yok başka bilginize...