• 14-03-2015, 00:15:04
    #1
    merhaba
    arkadaşlar whmcs sisteminde sistem maili gönderimi hotmail servisi üzerinden gönderim yapılsın istiyorum smtp olarak hotmail mail adresini smtp olarak nasıl gönderilmesini sağlarım
  • 14-03-2015, 09:13:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    STMP bilgilerini aşağıdaki gibi doldurursanız olacaktır.

    Hotmail SMTP server: smtp.live.com
    Hotmail SMTP kullanıcı adı: hotmail mail adresiniz
    Hotmail SMTP şifre: hotmail mail şifreniz
    Hotmail SMTP port: 25 veya 465

    İyi çalışmalar..