Anket Bu eklentiyi alırmısınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 19
Bu eklentiyi alırmısınız?
Evet kesinlikle alırım..
%68,42 (13 Oy)
Modülün özellikleri tam kesinleşene kadar düşünmek istiyorum..
%26,32 (5 Oy)
Böyle bir modüle gerek yok..
%5,26 (1 Oy)
  • 04-08-2014, 20:17:04
    #10
    Platin üye
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Modül daha tamamlanmadı fakat ilk görüntülerini vermek istiyorum..



    Bu modülü kullanmak için vCenter gereklidir, modülü aldıktan sonra vCenter'i olmayanlara ücretsiz olarak kurulum yapacağım ama vCenter alttaki özelliklerde VPS sunucu gerektiriyor,

    Windows Server 2008 R2 x64
    4 GB RAM
    80 GB+ HDD

    Bu modülü aldıktan sonra ayrıca vCenter'i olmayanlar vCenter'e de sahip olacaklar. Kuracağım vCenter 60 günlük Trial sürümdür, lisanslı sürüm kurmuyorum. Lisansını alırsanız lisanslı kurulumunu yaparız. Trial bittikten sonrada lisans ücretleri size ait olacaktır..

    Kısacası şuan piyasada bulunan Start,Stop,Suspend,Restart ve HDD,CPU,RAM bilgisi gösteren modüllerden olmayacaktır.. Müşteriniz linux tabanlı sunucusunu SSH bağlantı programlarına girmeden yada windows tabanlı sunucusunu uzak masaüstü bağlantısına girmesine gerek kalmayacak. Direkt olarak sunucusunu kontrol edebilecek. Bu da müşterinizin sunucusu üzerinde herhangi bir IP blok yeme yada çökme durumu olduğu zaman sunucusuna erişim imkanı tanıyacak.

    Böyle bir modülü kimler ister diye bir sormak istedim.. Modül en geç pazartesiye kadar hazır olacaktır.. İlerki zamanlarda otomatik olarak müşteriniz kendi iso'sunu seçip işletim sistemini kurabilecek vs vs. VMware üzerinde yaptığınız tüm işlemler yapılabilecek..

    Tek sıkıntı: müşterilerinizin konsola bağlantı yapılabilmesi için sunduğu 40 MB'lık programı indirip kurmasından geçiyor.

    Daha fazla fotoğraf yakında eklenecek şuan WHMCS 'ye entegre ediliyor..

    Herkese iyi çalışmalar diliyorum..

    merhaba furkancım,

    gayet başarılı bir eklenti olacak gibi duruyor. gelişmelerden haberdar edersin.

    tebrik ederim
  • 04-08-2014, 20:21:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yeni1Hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı tebrik ederim gayet işlevli gayet kullanışlı bir modül olucagından eminim, kolay gelsin.
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba furkancım,

    gayet başarılı bir eklenti olacak gibi duruyor. gelişmelerden haberdar edersin.

    tebrik ederim
    Teşekkür ediyorum..

    Tabiki bilgilendiririm azat abi.

    İyi çalışmalar..
  • 04-08-2014, 20:44:21
    #12
    Merhaba,

    Modül ile alakalı bir pm alabilir miyim? fiyat vs. güncelleme gelecek ise ne gibi güncellemeler olacak.

    Teşekkürler.
  • 05-08-2014, 09:54:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Modül ile alakalı bir pm alabilir miyim? fiyat vs. güncelleme gelecek ise ne gibi güncellemeler olacak.

    Teşekkürler.
    Bunlar daha belirli değil, sunucu taşıması yaptığım için modül yarıda kaldı. Bugün öğlene doğru sunucularım yerleşecek müşterilerime sunucularını aktif hale getirdiğim vakit modülün yapımına devam edeceğim..
  • 06-08-2014, 16:37:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Güncelleme

    * vCenter gereksinimi kalktı.
  • 06-08-2014, 17:34:21
    #15
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme

    * vCenter gereksinimi kalktı.
    bu tarz sistemi eğer sen whmcs entegre edebilirsen zaten satış rekorları kırarsın hem Türkiye hemde yurd dısında
    umarım basarılı olur da bizde bundan faydalanırız
    dostum sen bu gidişle para koyacak yer bulamaz vede paraya para demezsin
    • FiberDC
    FiberDC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-08-2014, 17:39:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz sistemi eğer sen whmcs entegre edebilirsen zaten satış rekorları kırarsın hem Türkiye hemde yurd dısında
    umarım basarılı olur da bizde bundan faydalanırız
    dostum sen bu gidişle para koyacak yer bulamaz vede paraya para demezsin
    Teşekkürler yorumunuz için, inşallah yararlı bir modül olur.
  • 09-08-2014, 12:11:18
    #17
    Modül ile alakalı durum nedir
  • 09-08-2014, 12:25:25
    #18
    Son durum nedir

    Galaxy S5 Cihazimdan Gönderildi Yazim Hatasi Olabilir. TepeTaklak Yaziyorum®