Çok mantıklı tebrik ederim gayet işlevli gayet kullanışlı bir modül olucagından eminim, kolay gelsin.
merhaba furkancım,
gayet başarılı bir eklenti olacak gibi duruyor. gelişmelerden haberdar edersin.
tebrik ederim
Teşekkür ediyorum..
Tabiki bilgilendiririm azat abi.
İyi çalışmalar..