Merhaba,
Güncelleme sonrası bildirim yanıtlama sayfası üzerinde; "Invalid Token" hatası almaktayım, daha önce bu hatayla karşılaşmış olan var mı acaba? Sorun neyden kaynaklıdır?
Ücretlide olsa yardımları beklemekteyim, şimdiden herkese teşekkür ederim.
5.2.13 versiyonu sonrası Invalid Token hatası.
7
●552
- 21-11-2013, 13:36:05http://forum.whmcs.com/showthread.ph...id-Token-Error Bakın burada bir çözüm yolu varJackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2013, 14:16:04Sürüme göre php.ini derlemesi bana mantıklı gelmedi, geçtiğimiz sürüm'de aynı şekilde kullanıyordum, bu sürüme geçince ilgisi olacağını düşünmüyorum, teşekkür ederim.CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Problem sürüyor. - 21-11-2013, 14:31:06Üyeliği durdurulduaynı hata bende de var. neden böyle oldu acaba. konu güncel
- 21-11-2013, 14:40:56Üyeliği durdurulduMerhabalar, https://www.r10.net/hosting-sikayetle...imleri-13.html buraya göz atarsanız probleminiz büyük ihtimalle çözülür.
- 21-11-2013, 14:43:47Üyeliği durdurulduBasariHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun bundan değil. farklı bir nedeni olsa gerek - 21-11-2013, 17:01:22