Bu temalar warezmi ?
30
●3.295
- 15-05-2013, 23:41:03Yaptıkları ayıp bizde onlarca firmaya whmcs tasarım yapıyoruz o kadar paralar ödüyorlar sonra boş bir kişinin gelip bunu wareze atması çok yanlış bizden bir çok kişi toplu satış yapılmasını istiyor ama sırf böyle Kişiliyetsiz insanlar yüzünden sadece 1 kişiye satıyoruz bu yapanların ne bu dünyada ne öbür dünyada rahat kalabileceklerini düşünmüyoruz.
- 15-05-2013, 23:46:33katılıyorum efendim türkiyenin en büyük war@_z forumunu sırf bu yüzden kapattırıp hakkında yasal işlem başlattırdım milleti ekmeği ile oynayamaz kimse!AlptekinCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2013, 23:56:34Üyeliği durdurulduHalk diliyle karakteri bozuk insanlar düşürüyor işte hocam. Şayet ben burda şüphelenip konu açmasam tema sahipleriyle papaz olacaktım...OzanFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2013, 00:10:12tabiki papaz olacaktınızugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TGNX dediğim kişinin ad soyad verdim r10 yönetimi db yi araştırması gerek Sadık Kılınç.
- 16-05-2013, 20:00:25Üyeliği durdurulduHocam ben almadım ancak resim linklerine bakın resimlerin bulunduğu yerde satılmaktadır... tngx mi nedirBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
