Yaptıkları ayıp bizde onlarca firmaya whmcs tasarım yapıyoruz o kadar paralar ödüyorlar sonra boş bir kişinin gelip bunu wareze atması çok yanlış bizden bir çok kişi toplu satış yapılmasını istiyor ama sırf böyle Kişiliyetsiz insanlar yüzünden sadece 1 kişiye satıyoruz bu yapanların ne bu dünyada ne öbür dünyada rahat kalabileceklerini düşünmüyoruz.
katılıyorum efendim türkiyenin en büyük war@_z forumunu sırf bu yüzden kapattırıp hakkında yasal işlem başlattırdım milleti ekmeği ile oynayamaz kimse!