• 25-01-2013, 22:01:17
    #1
    Merhabalar,

    2 Saatti mail kutuma giremiyorum başka sorun yaşan varmı ?
  • 25-01-2013, 22:02:11
    #2
    herhangi bir sıkıntı yok bende.
  • 25-01-2013, 22:02:50
    #3
    Misafir
    aynı konuyu ben acıcaktım aynı sorun bende de var :S
  • 25-01-2013, 22:03:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben de 4-5 gündür http://windowslive.com/ 'a giremiyorum bende mi açılmıyor sadece ?
  • 25-01-2013, 22:04:13
    #5
    hotmail kapansada mail servisi kapanmıcak sorun genel
  • 25-01-2013, 22:08:36
    #6
    İnş genel bir sorundur bir çok önemli mailime ulaşamamak beni biraz telaşlandırdı.
  • 25-01-2013, 22:10:54
    #7
    msn kapanınca hotmail.com kapanacak mı ?
  • 25-01-2013, 22:13:33
    #8
    Daha biraz önce maillerimi kontrol ettim. Herhangi bir sorun yok bende.
  • 25-01-2013, 22:13:46
    #9
    hayır hotmail servisi devam edicek sadece msn sohbet application u kullanılamıyacak