• 30-09-2010, 13:22:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 tane lavuk hala dönüyor 10 dakika oldu açılmıyor. Sorun ne olabilir ?
  • 30-09-2010, 13:28:39
    #2
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane lavuk hala dönüyor 10 dakika oldu açılmıyor. Sorun ne olabilir ?
    cclaner ile bilgisayar geçmişini temizle...
  • 30-09-2010, 13:29:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bir kere yaptım bir ton dosya sildi. Sonra bilgisayar açılmadı format attım.
  • 30-09-2010, 13:33:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere yaptım bir ton dosya sildi. Sonra bilgisayar açılmadı format attım.
    CClenarı sürekli kullanan birisiyimdir hiçbir problem yaşatmadı bana. emesene adlı bir msn proğramı var onu indir kur derim. ben şimdilik onda takılıyorum ama msn 9.0 da' da herhangi bir problem yok bende sorunsuz açılıyor.
  • 17-10-2010, 21:12:08
    #5
    Msn'e girebilen varmı?
  • 17-10-2010, 21:19:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn açıyor sorun yok net baglantısı düüşük'tür ondan yapabilir. Belki