• 31-05-2010, 21:19:36
    #1
    Günün belirli saatlerinde böyle hata alıyorum sorun bendemi hotmaildemi

  • 31-05-2010, 21:21:08
    #2
    Bende açılıyor
  • 31-05-2010, 21:24:36
    #3
    şimdi bende de açılıyor ama günün belirli aralıklarında bu hatayı alıyorum
  • 31-05-2010, 21:27:50
    #4
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bende de açılıyor ama günün belirli aralıklarında bu hatayı alıyorum
    arada olur böyle kanka
  • 31-05-2010, 21:29:49
    #5
    bende girememiştim sorun hotmailde olabilir.