Hotmail açılmıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hotmail açılmıyor
4
●
1.254
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Hotmail açılmıyor
31-05-2010, 21:19:36
#1
UMUT
Günün belirli saatlerinde böyle hata alıyorum sorun bendemi hotmaildemi
31-05-2010, 21:21:08
#2
MetinCeylan
Bende açılıyor
31-05-2010, 21:24:36
#3
UMUT
şimdi bende de açılıyor ama günün belirli aralıklarında bu hatayı alıyorum
31-05-2010, 21:27:50
#4
MetinCeylan
umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi bende de açılıyor ama günün belirli aralıklarında bu hatayı alıyorum
arada olur böyle kanka
31-05-2010, 21:29:49
#5
Huseyin6
bende girememiştim sorun hotmailde olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler