• 09-04-2010, 01:24:37
    #1
    merhaba arkadaşlar.

    kullandıgım adresteki kişileri toplu silmek istiyorum. min. 800 kişi var ve adres degiştirip bu adresi başkasına vericem. böyle birşey varmıdır ?
  • 09-04-2010, 10:29:40
    #2
    Kişileri kopluca silebilirsiniz MsgPlusLive ile programı kurun sonra mail bakma yerinin yanında programın simgesi gelecek ona tıklayın Kişi listesi temizliyicisi seçin kişi listenizdeki herkez gelecek sonra shift+ctrl ile hepisini secin yukarıdan sili tıkalyın ve sil işlemi tamamlanmış olacak
  • 09-04-2010, 14:48:55
    #3
    sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişileri kopluca silebilirsiniz MsgPlusLive ile programı kurun sonra mail bakma yerinin yanında programın simgesi gelecek ona tıklayın Kişi listesi temizliyicisi seçin kişi listenizdeki herkez gelecek sonra shift+ctrl ile hepisini secin yukarıdan sili tıkalyın ve sil işlemi tamamlanmış olacak
    teşekkürler. msn degiştirdigimde denerim +rep
  • 09-04-2010, 17:18:21
    #4
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler. msn degiştirdigimde denerim +rep
    Rica ederim
  • 10-04-2010, 00:50:32
    #5
    Tek tek silmede tarih oldu desenize
  • 10-04-2010, 04:35:59
    #6
    Sanmam
  • 10-04-2010, 10:42:22
    #7
    gececji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmam
    isterseniz deneyin görün
  • 10-04-2010, 17:45:20
    #8
    evet messenger plus un böyle bir özelliği var kişilerin tamamını silebiliyorsunuz
  • 16-04-2010, 22:41:30
    #9
    Peki bizi silenleri gizlilikten görüyoruz onları temizlemenin kolayı var mı? Diyeceğim ve şöyle birşey var herzaman doğru göstermiyor..