• 08-04-2010, 18:18:32
    #1
    arkadaşlar sizede geliyormu bilmiyorum bu günlerde mail yağmuru var sanki msn de yabancı içerikli mailler gelmeye başladı hergün onlarca nasıl önleyebilirm acaba
  • 08-04-2010, 19:25:34
    #2
    banada bi kaç gün önce gelmeye başlamışdı 4, 5 tane fln sanırım. Yabancı isimlerle abuk subuk mesajlar yer alan tuhaf maillerdi
  • 08-04-2010, 23:01:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Googlegrups'lardan geliyo banada hergun onlarca