Ne dinliyorum? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne dinliyorum?
10
●
1.704
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Ne dinliyorum?
1
2
04-04-2010, 23:23:26
#10
burak_cezaaa
cinbaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aktif. Dinlediğim şey gösteriliyor. Olmasını istediğim, dinlenen şarkı gösterilirken, kişisel iletim de kalkmasın, o da dursun...
O istediğiniz şey imkansız hocam.İkisinden birini seçmek zorundasınız
04-04-2010, 23:25:19
#11
LethaL
Üyeliği durduruldu
yeni sürümde ikiside kalıyor ama sadece konuşma penceresi açıldığında gözükür kişi listesinde sadece şarkı kalır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler