• 07-01-2010, 17:30:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Bilgisayarıma msn harici msn hesabıma girebileceğim program lazım.

    Yardım ederseniz çok mutlu olurum.
  • 07-01-2010, 18:05:32
    #2
    Yok mu bilen gören duyan?
  • 07-01-2010, 18:06:29
    #3
    program yerine web üzerinden girebilirsin ?
    ebuddy.com
  • 07-01-2010, 18:08:36
    #4
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    program yerine web üzerinden girebilirsin ?
    ebuddy.com
    Onu biliyorum ama bilgisayara lazım.
  • 07-01-2010, 18:08:57
    #5
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu biliyorum ama bilgisayara lazım.
    emesene
    amsn
    dmsn
  • 07-01-2010, 18:12:14
    #6
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emesene
    amsn
    dmsn
    Bakıyorum olursa yazacağım buraya.
  • 07-01-2010, 18:29:29
    #7
    Sağol, amsn yükledim teşekkürler.
  • 07-01-2010, 18:48:57
    #8
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol, amsn yükledim teşekkürler.
    Rica ederim .
  • 07-01-2010, 23:57:55
    #9
    trillianda guzeldir.