Merhaba arkadaşlar, isim@domain şeklinde msn aldım doğrulama işlemlerini yaptım. E-posta adresiniz doğrulanmıştır diye mesaj çıktı. MSN'yi kapattım açtım doğrulama mesajı gene çıkıyor tıkladığımda da bu e-posta daha önce doğrulandı diyor ama doğrulanmamış
