• 24-10-2009, 23:30:26
    #1
    arkadaşlar yanlış yere açmış olabilirim özür dilerim ama hotmail adresim kapanmış yada kapatılmış bilmiyorum maillerim gitmiş

    Henüz gelen kutunuz yok
    Windows Live Hotmail için kaydolun ve büyük miktarda depolama alanına ve mükemmel güvenliğe sahip ücretsiz, özelleştirilebilir bir gelen kutusuna sahip olun.


    diyo sizce neden :S
  • 25-10-2009, 00:34:23
    #2
    En son ne zaman girmiştiniz mailinize ?
  • 25-10-2009, 01:29:20
    #3
    3 gün önce falan
  • 25-10-2009, 09:57:16
    #4
    NORULE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün önce falan
    1.5 sene falan önce deseydiniz otomatik silinebiliniyor diyecektim. Şifrenizi başkası öğrenmiş olabilir.
  • 25-10-2009, 16:59:11
    #5
    direk başkası tarafından şifresiz kapatılma ihtimalı varmı çünkü r10 üyeliğimde o maildeydi şuanda hç bi mail gözükmüyo hesabım yok gibi görünüyo ama giriş yapıyo :/
  • 26-10-2009, 00:53:58
    #6
    hesabın w.cn uzantılı ise. dünden beri kapatma yaptı hotmail benimde öyleydi hesabını kapat tekrar yeniden kaydol maiiler bile geri gelir.
  • 26-10-2009, 02:36:01
    #7
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabın w.cn uzantılı ise. dünden beri kapatma yaptı hotmail benimde öyleydi hesabını kapat tekrar yeniden kaydol maiiler bile geri gelir.
    Sağol kardeş