• 19-06-2009, 01:52:31
    #1
    arkadaşlar msn doğrulandı diyor fakat doğrulanmadı yazısı gitmedi bunu nasıl kaldırabilirim? yada ne zaman kalkıyor?
  • 19-06-2009, 01:54:14
    #2
    Yanlış hatırlamıyorsam;oturumu kapatıp açtığın zaman,msn doğrulanmış kabul ediliyordu.
  • 19-06-2009, 01:54:32
    #3
    Dogrulama maile tıkla acılan sayfada oturum aç sorun biter.
  • 19-06-2009, 01:56:14
    #4
    arkadaşlar hepsini yaptım olmadı :S
  • 19-06-2009, 01:57:19
    #5
    Mail girişi yaptıktan sonra oturum açıp kapadı isen olmaması imkansız
  • 19-06-2009, 01:59:44
    #6
    E-posta adresiniz zaten doğrulanmış ya da doğrulanması gerekmiyor. yazıyor linke tıklayınca.. msnyide açıp kapadım olmadı..
  • 19-06-2009, 02:01:52
    #7
    Niye olmaz ki Çıkaramadım
  • 19-06-2009, 02:02:11
    #8
    bende çıkaramadım wallaha:S