• 18-02-2009, 04:04:43
    #10
    arkadaşım dediğin olay bendede mevcuttu..
    HTML kodlarını içinden yeni üyelik kısmına ait olan linki aldım..
    ordan üye oldum ve canavar gibi maşallah..
    hotmail destekli msn destekli..
    ama dediğin gibi add olarak yapılmıyor
  • 06-03-2009, 20:13:26
    #11
    Gelen maile tıklayınca outlookumu açıyor yoksa direkt web sayfasına girip maili gösteriyormu bu şekilde hesap açınca.
  • 06-03-2009, 20:14:52
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    direkt web sayfasına girip maili gösteriyor
    bu
  • 06-03-2009, 20:17:19
    #13
    domain isminiz ne? (özelse pm atarmısnız)
  • 06-03-2009, 20:18:13
    #14
    WebEngineer.Org
  • 06-03-2009, 20:23:55
    #15
    Düşündüğüm sorun değilmiş
  • 07-03-2009, 00:27:13
    #16
    WebEngineer hocam pm atarsan sana yardımcı olmak isterim bu konuda.