• 03-01-2009, 11:24:43
    #1
    Arkadaşlar küçük mail ikonuna tıkladığımda internet exporlarla açılıyor onu firefoxla açabilirmiyim.Bir plus eklentisi varmı
  • 03-01-2009, 11:36:01
    #2
    eklenti değil varsayılan tarayıcıyı firefox yap gir.
  • 03-01-2009, 12:22:35
    #3
    Zaten öle :s
  • 03-01-2009, 13:01:24
    #4
    Normal yoldan mailine gir oku çık sonra birdaha dene varsayılan tarayıcıyıda gene firefox yap.