Msn 8.5 |Yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn 8.5 |Yardım
3
●
490
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn 8.5 |Yardım
03-01-2009, 11:24:43
#1
AyberkD
Arkadaşlar küçük mail ikonuna tıkladığımda internet exporlarla açılıyor onu firefoxla açabilirmiyim.Bir plus eklentisi varmı
03-01-2009, 11:36:01
#2
burak.atalay
eklenti değil varsayılan tarayıcıyı firefox yap gir.
03-01-2009, 12:22:35
#3
AyberkD
Zaten öle :s
03-01-2009, 13:01:24
#4
WebEngineer
Normal yoldan mailine gir oku çık sonra birdaha dene varsayılan tarayıcıyıda gene firefox yap.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler