Geçen günden beri şöyle bir sıkıntı yaşıyorum , iphone 6 cihazımda whatsapp uygulamasında wifi ağına bağlıyken veyahut hücresel açıkken aşağı yukarı veya konuşma içeriğine giremiyorum .
ancak hücresel ile wifi yi kapatıktan sonra isttedigim şekilde surf edebiliyorum whatsappta , bu sorunu nasıl çözebilirim?