• 13-10-2008, 17:36:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar her ayrı bilgisayarda msn actıgımda msn ni ilk aldıgım zaman yazdıgım nick olarak değişiyor..nickin değişmemesi için ne yapmam gerek acaba ?
  • 13-10-2008, 23:40:54
    #2
    ben bişey yapmadım ama değişmiyor diğer bilgisayarda ek bişey de yapmadım yani bunun için.
    o msn in insiyatifine bağlı ozaman
  • 14-10-2008, 03:56:59
    #3
    farklı versiyonlardan açınca değişiyor (genelde)
  • 14-10-2008, 04:01:18
    #4
    Msn seçeneklerinde
    "Oturum açtığımda her yerde aynı görüntü resmini ve kişisel iletiyi kullan"
    burdan olabilir mi
  • 14-10-2008, 09:47:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn seçeneklerinde
    "Oturum açtığımda her yerde aynı görüntü resmini ve kişisel iletiyi kullan"
    burdan olabilir mi
    o secenek her zaman aktif..