Sık yaşadığım bi problem. 1 2 ayda bir 1000 üzeri kişi ekliyor listeye.
Kişi listesini dosyaya kaydedip,
www.passport.net den MSN hesabını güzelce KAPAT. 3 5 dk sonra tekrar aynı site üzerinden Kayıt Ol ve aynı adresi tekrar al. Az önce kaydettiğin listeyide tekrar import et.
Tabi sen dersen, abi benim 10 tane grup var listede, gruba göre nasıl kaydedicem?..
MSN in eski bi versionunda gruplara sağ tıklayıp dosyalara kaydedebiliyodun. Ama artık o özellik yok. Onun yerine kendin bi yazılım geliştirip grupları kaydetmen gerek. Ölme eşşem ölme yani.