mSn de herkesı silmek istiyorum
toplu teker teker silemıyorum cunkı biton kişi var napabilirim
Msn sorun
1
●541
- 29-06-2008, 01:12:39live.com dan hesabıma giriş yap.Daha sonra solda veya seçenekler kısmına kişiler bölümü var. Oradan hepsini seçip silebilirsin. Bazen hepsini birden silmiyor,bazıları geri geliyor vs .O yüzden biraz uğraşman gerekecek. Ama en kolay ordan siliniyor.
Live mail değilde hala hotmail kullanıyorsan hepsi birden silinmiyor.