Msn hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn hata
3
●
504
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn hata
29-06-2008, 00:18:29
#1
Swit
Üyeliği durduruldu
Msn acarken şifremı girip oturm ac yapiyorum ama hata veriyor neden anlamadım sizce neden olabili ?
30-06-2008, 11:17:16
#2
Sentius001
Üyeliği durduruldu
Nasıl bir hata aldığınızı yazarsanız daha verimli olur.
30-06-2008, 11:23:40
#3
Cyrax
hata kodunu belirtiniz lütfen.
01-07-2008, 02:12:19
#4
mehmetali
bu aralar olabiliyor. benim ve biçok arkadaşımın başına geliyo. ama sen yinede hata kodunu yazarsan yardımcı olruz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler