• 29-06-2008, 00:18:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Msn acarken şifremı girip oturm ac yapiyorum ama hata veriyor neden anlamadım sizce neden olabili ?
  • 30-06-2008, 11:17:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl bir hata aldığınızı yazarsanız daha verimli olur.
  • 30-06-2008, 11:23:40
    #3
    hata kodunu belirtiniz lütfen.
  • 01-07-2008, 02:12:19
    #4
    bu aralar olabiliyor. benim ve biçok arkadaşımın başına geliyo. ama sen yinede hata kodunu yazarsan yardımcı olruz