Msn hatası ilginç - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn hatası ilginç
6
●
1.844
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn hatası ilginç
20-08-2006, 06:33:53
#1
man_blood
Böyle bir hata veriyo ag bilgisayrı nasıl nete msn kullanabilirim bu hata nasıl kalkar?
20-08-2006, 20:56:59
#2
ismailbal
Firewall varsa MSN Messenger'i kabul et. Muhtemelen ondandır.
22-08-2006, 23:54:44
#3
man_blood
Firewall varda nasıl msn i kabul edicem onu bilmiorum
24-08-2006, 22:55:14
#4
Misafir
bilgisayarının saatini kontrol et.
eski bir tarih varsa msn ye giriş yapamazsın
25-08-2006, 03:21:07
#5
man_blood
Yok tarihimiz dogruda frewill var onu fark ettim saatın yanında hemen disabpe yaptım ordan kayboldu ama hala girmiyo
26-08-2006, 12:45:05
#6
deepkarizma
Üyeliği durduruldu
adsl modem kullanıyorsan konfıgurasyon sayfasına girdiginde baglantı ozelliklerin ENFORCED MTU diye bi sekme var aktif yaparsan belki de sorun ordadir
26-08-2006, 19:09:32
#7
man_blood
bu aş bilgisayarı agdan paylaşıyor o yüzden configirasyon sayfasına ulaşamıyorum bu pc den başka yolu olmalı bunun?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler