• 20-08-2006, 06:33:53
    #1





    Böyle bir hata veriyo ag bilgisayrı nasıl nete msn kullanabilirim bu hata nasıl kalkar?
  • 20-08-2006, 20:56:59
    #2
    Firewall varsa MSN Messenger'i kabul et. Muhtemelen ondandır.
  • 22-08-2006, 23:54:44
    #3
    Firewall varda nasıl msn i kabul edicem onu bilmiorum
  • 24-08-2006, 22:55:14
    #4
    bilgisayarının saatini kontrol et.
    eski bir tarih varsa msn ye giriş yapamazsın
  • 25-08-2006, 03:21:07
    #5
    Yok tarihimiz dogruda frewill var onu fark ettim saatın yanında hemen disabpe yaptım ordan kayboldu ama hala girmiyo
  • 26-08-2006, 12:45:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    adsl modem kullanıyorsan konfıgurasyon sayfasına girdiginde baglantı ozelliklerin ENFORCED MTU diye bi sekme var aktif yaparsan belki de sorun ordadir
  • 26-08-2006, 19:09:32
    #7
    bu aş bilgisayarı agdan paylaşıyor o yüzden configirasyon sayfasına ulaşamıyorum bu pc den başka yolu olmalı bunun?