• 07-03-2008, 10:17:14
    #1
    Msn kendiliğinden kapandı açılmıyo sizlerdede aynımı .
    Bi gun bu msn tam çkecek galiba )
  • 07-03-2008, 10:19:27
    #2
    3 dk kadar kesilme oldu bende de ama şu an sorun yok
  • 07-03-2008, 16:11:54
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu sorun 1 haftadır var o yüzden birşey diyemiyoruz