Msn çöktü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn çöktü
2
●
744
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn çöktü
07-03-2008, 10:17:14
#1
suleyman242
Msn kendiliğinden kapandı açılmıyo sizlerdede aynımı .
Bi gun bu msn tam çkecek galiba
)
07-03-2008, 10:19:27
#2
ozkaan
3 dk kadar kesilme oldu bende de ama şu an sorun yok
07-03-2008, 16:11:54
#3
msnTR
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bu sorun 1 haftadır var o yüzden birşey diyemiyoruz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler