(21:48) A: neymiş
(21:48) A: diğer adresin
(21:48) hazirankutluoglu: neyse uzatmaya gerek yok
(21:49) hazirankutluoglu: ben de seni engelliyorum yazma bana. inanmıyorsan engelim.com dan dene gör. ba baaayy
(21:49) A: iyi tamam sen reklamını başka biyerden yap
2 Tane Msn Kullanıyorum İkisinide Ekledi Ayni Msn Kendince Reklam Yapıolar Yada Bi Grup Genç
Fake Yapıo
şu günlerde bir çok internetle arası fazla iyi olmayan arkadaşım bu dertten muzdarip