Msn mailime saldırı var daha önce listemde olan biriydi engel yaptım sildim ama yine msnye saldırı yapıyor nasıl yapıyor bilemiyorum msnyi kullanamıyorum hiç açamıyorum bunu önlemek için acil bilginiz gerekli.
Msn Saldirisi
5
●880
- 04-02-2008, 19:49:24herhalde sen msndeyken sana üst üste msn ifadaleri yollamıştır senin pcde kaldırmamıştır msnden düşmüşsünüdr sonrada çeşitli programlarla dondurmuştur ondan msne giremiyorsundur MSN Web Messenger dan msne girmeyi de beceremezsen msne ekle beni yada pm at yardımcı olurum
- 05-02-2008, 12:41:37ben size kullandığı taktiği anlatim biaz yda programın çalışma prensibi basit bi program msn adresini yazıyor ve yazdıktan sonra o senin msne sürekli giriş yapıyor şifresiz ve bildiğiniz gibi bir kaç kere hatalı giriş yaptığınız hotmail 15 dk yada daha fazla girşi yasaklıyor adam yani snn msnini meşgul tutuyor fake yemedikçe hacklenmessin ona göre araştırma yap