• 29-01-2008, 20:02:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bugünlerde msn bağlantısında problem yaşayan varmı acaba ? Yoksa benden kaynaklanan veya bulunduğum yerden kaynaklanan bir problemmi var çözemedim. Live messenger 8 kullanıyorum ve 2 gündür bazen açılıyor bazen açılmıyor problem nedir çözemedim. Daha önceden böyle bir problem yoktu ? Sizde bu günlerde böyle bir problem yaşıyormusunuz ?
  • 19-02-2008, 23:45:40
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    problem senden de kaynaklanıyor olabilir. adsl yi resetlersen düzelir ttnet bu aralar sorunlu dns veya ağ sorunu veriyor
  • 29-02-2008, 22:33:12
    #3
    msnTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    problem senden de kaynaklanıyor olabilir. adsl yi resetlersen düzelir ttnet bu aralar sorunlu dns veya ağ sorunu veriyor

    olmazsa silip tekrar yukle veya baska surumunu dene
  • 29-02-2008, 22:33:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende de sağlam çalışıyor.Gerçi msn bu aralara kafayı yedi ama..