• 06-01-2008, 13:43:17
    #1
    Arkadaşlar Aniden Bi Sorun Çıktı



    hep aynı hatayı alıyorum 2 gündür açamıyorum
  • 06-01-2008, 13:46:34
    #2
    msn tekrar kurmayi denese sanirsam dll dosyalari hasar görmüş.
  • 06-01-2008, 13:48:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yapacagın en güzel şey onar .. denetim masasına gir program ekle kaldırda msn yi sec orda msn cıkıcak onar secenegine gel ve kullan. ha gene aynı hata veriyosa.. kaldır tekrar kur ..
  • 06-01-2008, 13:54:57
    #4
    tekrar da yükledim onardımda yine aynı

    AppName: msnmsgr.exe AppVer: 7.5.324.0 ModName: ntdll.dll
    ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00002324

    hata imzası bu
  • 06-01-2008, 17:23:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    oncelikle sorunun gidene kadar http://webmessenger.msn.com/ buradan msn girebilirsin

    sorunun oncelikle msn program ekle kaldirdan kaldiracaksin birde neden eski msn kullaniyorsun..

    yeni windows live yukle

    http://get.live.com/messenger/overview