MSN Acil Bakın - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Acil Bakın
4
●
855
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN Acil Bakın
06-01-2008, 13:43:17
#1
Sin
Arkadaşlar Aniden Bi Sorun Çıktı
hep aynı hatayı alıyorum 2 gündür açamıyorum
06-01-2008, 13:46:34
#2
dEaTh
msn tekrar kurmayi denese sanirsam dll dosyalari hasar görmüş.
06-01-2008, 13:48:01
#3
xJiNx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yapacagın en güzel şey onar .. denetim masasına gir program ekle kaldırda msn yi sec orda msn cıkıcak onar secenegine gel ve kullan. ha gene aynı hata veriyosa.. kaldır tekrar kur ..
06-01-2008, 13:54:57
#4
Sin
tekrar da yükledim onardımda yine aynı
AppName: msnmsgr.exe AppVer: 7.5.324.0 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00002324
hata imzası bu
06-01-2008, 17:23:20
#5
orumcek
Üyeliği durduruldu
oncelikle sorunun gidene kadar
http://webmessenger.msn.com/
buradan msn girebilirsin
sorunun oncelikle msn program ekle kaldirdan kaldiracaksin birde neden eski msn kullaniyorsun..
yeni windows live yukle
http://get.live.com/messenger/overview
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler