• 12-12-2007, 14:17:49
    #1
    şu saatler itibariyle msn'de sorun mu var acaba
    yazılanlar karşı tarafa gitmiyor yada bağlantı sağlanmıyor ?
  • 15-12-2007, 14:42:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arada msn güncelleme yaptığından bazı saatlerde giremiyoruz ama kısa sürede geçiyor
  • 16-12-2007, 00:40:49
    #3
    güncelleme ile alakası yok çok kişi var sanırım dönüp duruo bişi olmuyor yani