ziyaretçi anlamında güzel. Tasarım anlamında biraaz elden geçirmeniz gerekiyor en basit yandaki Son Yazılar bölümü resimdeki gibi olsa mesela daha şık dururdu. Sitenin genelinde tasarımsal anlamda ufak dokunuşlara ihtiyacınız var.
Bence site adı paylaşmakta bir sorun yok ama siz bilirsiniz. Forumda adet edinildigine bakmayın. Adam instagram hesabı satıyor ve onun bile kullanıcı adını konuda paylaşmıyor. Paylaşsa ne olur acabaaa
ziyaretçi anlamında güzel. Tasarım anlamında biraaz elden geçirmeniz gerekiyor en basit yandaki Son Yazılar bölümü resimdeki gibi olsa mesela daha şık dururdu. Sitenin genelinde tasarımsal anlamda ufak dokunuşlara ihtiyacınız var.