Arkadaşlar firabase ile veri çeken bir analyticim var fakat projeyi dün oluşturmam rağmen ömobile uygulamada gözükmüyor, Google analyticin mobil uygulamasında yani takip edemiyorum, belli bir süre geçmesi mi gerekiyor, firabase projesi oldugu için ayrı bir izin mi vermem gerekiyor, masaüstünde gözüküyor.