Arkadaşlar Merhabalar ;
WMTools / Tarama Hataları bölümüne tıkladığımda / URL Hataları
Şu anda URL'ye özel hataları tespit etmiyoruz.
Böyle bir uyarı alıyorum. Herkeste mi böyle acaba ? Sorun bendeyse nasıl çözebilirim ?
Saygılar
Tarama Hataları Bölümü Kaldırıldı mı ?
0
●252