Arkadaşlar Merhabalar ;

WMTools / Tarama Hataları bölümüne tıkladığımda / URL Hataları
Şu anda URL'ye özel hataları tespit etmiyoruz.

Böyle bir uyarı alıyorum. Herkeste mi böyle acaba ? Sorun bendeyse nasıl çözebilirim ?

Saygılar