• 19-11-2007, 15:55:38
    #1
    dun sitenin dns sini " isimtescilden " degistirdim.. olmasının zaman aldıgını biliyorum bazen.. ancak ftp den sayfaları degistirdikten sonra tuhaf bir durum oluyor.

    isim.com aynı kalıyor ancak
    www.isim.com seklinde girince degisikligi goruyorum..

    hatta biraz once baktım ikisi de degismemiş..

    bu sekilde bir degisip bir degisme diye birsey olabilir mi?
    ya da neden bir tanesi degisiyor sadece?

    cevaplarınız ve yorumlarınız icin simdiden tesekkurler..

    not : benim onbelligimle alakalı degil baska arkadaslar da bakıyor onlarda da aynı durum oluyormus..

  • 19-11-2007, 15:58:37
    #2
    Dns'ler tam olarak oturmamıştır
  • 19-11-2007, 15:59:54
    #3
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dns'ler tam olarak oturmamıştır

    o ne demek oluyor ?? yani oturması alt tarafı yonlendirmicek mi??
  • 19-11-2007, 16:05:20
    #4
    Dns yönlendirmesi yaptıktan en geç 48 saat sonra dnslerin sorunsuz olarak yönlenmiş olması gerekir.Yani bu sabah ya da dün yaptıysan eğer tam olarak dnslerin yönlenmemiş, eski ve yeni sunucu arasında gidip geliyor olabilir.Bu sürenin dolmasını bekle sorun gitmesse farklı bir şeyden kaynaklanıyordur
  • 19-11-2007, 16:06:34
    #5
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dns yönlendirmesi yaptıktan en geç 48 saat sonra dnslerin sorunsuz olarak yönlenmiş olması gerekir.Yani bu sabah ya da dün yaptıysan eğer tam olarak dnslerin yönlenmemiş, eski ve yeni sunucu arasında gidip geliyor olabilir.Bu sürenin dolmasını bekle sorun gitmesse farklı bir şeyden kaynaklanıyordur
    tesekkur ederim.. !

    eger olmazsa konuyu tekrar guncellestiririm
  • 19-11-2007, 16:08:18
    #6
    rica ederim olmazsa farklı bir konudan ötürü böyle birşey oluşuyordur o zaman düşünürüz
  • 19-11-2007, 16:14:21
    #7
    o konular ne olabilir ki ?
  • 19-11-2007, 16:35:36
    #8
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim olmazsa farklı bir konudan ötürü böyle birşey oluşuyordur o zaman düşünürüz

    oldu !!!

    sen mi yaptın

    tekrar tesekkur ederim..

    konuyu kapatabilirsiniz..