isim.com aynı kalıyor ancak
www.isim.com seklinde girince degisikligi goruyorum..
hatta biraz once baktım ikisi de degismemiş..
bu sekilde bir degisip bir degisme diye birsey olabilir mi?
ya da neden bir tanesi degisiyor sadece?
cevaplarınız ve yorumlarınız icin simdiden tesekkurler..
not : benim onbelligimle alakalı degil baska arkadaslar da bakıyor onlarda da aynı durum oluyormus..
o ne demek oluyor ?? yani oturması alt tarafı yonlendirmicek mi??
