Projem nasıl sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Projem nasıl sizce?
8
●
404
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Projem nasıl sizce?
18-11-2007, 18:06:45
#1
sta34
teşekkürler
18-11-2007, 18:13:40
#2
Dr.Wave
Büyük ihtimal tutmaz.
18-11-2007, 18:14:11
#3
voldemort67
herkes 5gb yi bedava veriyo sen 1 gbyi bile parayla veriyosun bence tutmaz
18-11-2007, 18:15:37
#4
TrueLove
senin için para ve zaman kaybı olur.
18-11-2007, 18:17:26
#5
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar haklı, mail işine gireceksen MYNET tarzı bir sistemin olması gerekiyor
18-11-2007, 18:17:40
#6
Kavi
Üyeliği durduruldu
tutmaz bedavası varken
18-11-2007, 18:29:18
#7
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
gmaili ortadan kaldırırsan tutabilir
18-11-2007, 18:31:02
#8
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Türklere yönelik olacağından önce Mynet'i kaldırman lazım.
18-11-2007, 18:33:04
#9
Kerem
"Proje" olarak adlandırmaya değmeyecek kadar "başarısız" malesef...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler