• 18-11-2007, 18:06:45
    #1
    teşekkürler
  • 18-11-2007, 18:13:40
    #2
    Büyük ihtimal tutmaz.
  • 18-11-2007, 18:14:11
    #3
    herkes 5gb yi bedava veriyo sen 1 gbyi bile parayla veriyosun bence tutmaz
  • 18-11-2007, 18:15:37
    #4
    senin için para ve zaman kaybı olur.
  • 18-11-2007, 18:17:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar haklı, mail işine gireceksen MYNET tarzı bir sistemin olması gerekiyor
  • 18-11-2007, 18:17:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tutmaz bedavası varken
  • 18-11-2007, 18:29:18
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    gmaili ortadan kaldırırsan tutabilir
  • 18-11-2007, 18:31:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Türklere yönelik olacağından önce Mynet'i kaldırman lazım.
  • 18-11-2007, 18:33:04
    #9
    "Proje" olarak adlandırmaya değmeyecek kadar "başarısız" malesef...