Şirketimizde web sitelerimizi,maillerimizi natrodan aldığımız bir hosting paketiyle barındırıyoruz.
Fakat günde binlerce mail trafiği oluyor. Natro buna politikaları gereği çözüm sunamıyor.
Her mail için 250 MB kota var. Her mail için saatlik 100 ad. mail gönderme veya alma limiti var.
Dolayısıyla ihtiyaçlarımızı karşılamıyor.
Google App bu anlamda çok iyidi ve ücretsiz hizmet veriyordu. Fakat yeni kullanıcılar için artık ücretli. Ücretleride bayağı uçuk.
Her kullanıcı için yıllık 40 $ dan bahsediyor. 100 kullanıcı olsa 4000$ iyi para.
Microsoft Exchange server ı değerlendirmek istiyorum. Diğerlerine göre daha iyi bir tercih mi olur?
Şirketimiz bünyesinde iyi bir server imiz var. Fakat fiber altyapısı ve Bw olmadığı için web sitelerini veya mailleri burada tutmayı düşünmüyorum.
Birde Mail sunucusu kiralayıp mail dnslerimi yönlendirmek var aklımda...
5 farklı domain toplamda 100 mail hesabı...
Sizlerinde görüşlerini almak istedim. Ne önerirsiniz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:36:26 -->-> Daha önceki mesaj 11:02:27 --
arkadaÅŸlar
yardımcı olun daa..