Arkadaşlar blogger tabanlı özel domainli siteme bazıları giremediğine dair mailler atıyor 8-10 gündür. Bu sebeple biraz araştırma yaptım ve bazıları süperonline kullandıgı yerden giremediğini (işyeri kafe vs) söylediler. Ama süperonline kullanıp siteye girenler de çok.
Sizlerden de süperonline kullanan varsa denetmek istiyorum. Bu bloggerdeki dns sorununun artıklarından kurtulamadık gitti.
Süperonline kullanan var mı?
0
●41