• 01-02-2013, 20:54:21
    #1
    Arkadaşlar 2 gündür ben giremiyorum , bazı arkadaşlara sordum kiminde giriyor kiminde girmiyor. Sorun nedir anlayamadım bir türlü.

    Site

    Sizde açılıyor mu ?
  • 01-02-2013, 20:58:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    502 Bad Gateway
  • 01-02-2013, 21:00:00
    #3
    bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    502 Bad Gateway
    Neyden kaynaklanıyor olabilir bu sorun
  • 01-02-2013, 21:01:17
    #4
    en son bir sitemde böyle yapıyordu tib ban yedi.
  • 01-02-2013, 21:04:45
    #5
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son bir sitemde böyle yapıyordu tib ban yedi.
    tib ban derken hocam ? :S
  • 01-02-2013, 21:05:32
    #6
    KAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tib ban derken hocam ? :S
    Mahkeme kararıyla açılmıyor vs vs çıkıyor ya o
  • 01-02-2013, 21:07:38
    #7
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme kararıyla açılmıyor vs vs çıkıyor ya o
    Banlanmayı gerektiricek bir içerik yok ki websitemde hocam. :/ Hosttan kaynaklanan birşey sanırım , cpanele'de giriş yapamıyorum , hostcuya'da ulaşamadım bir türlü
  • 01-02-2013, 21:08:44
    #8
    KAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanmayı gerektiricek bir içerik yok ki websitemde hocam. :/ Hosttan kaynaklanan birşey sanırım , cpanele'de giriş yapamıyorum , hostcuya'da ulaşamadım bir türlü
    şimdi bu çıkıyor,

    Veritabanı bağlantısı kurulurken hata oluştu


    host kaynaklı düşünüryorsanız host açayım sunucumda deneyin isterseniz ? ( ücretsiz )
  • 01-02-2013, 21:10:07
    #9
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bu çıkıyor,

    Veritabanı bağlantısı kurulurken hata oluştu


    host kaynaklı düşünüryorsanız host açayım sunucumda deneyin isterseniz ? ( ücretsiz )
    Çok sağolun hocam , cpanele ulaşabilsem bi yedeği alacağım sonra değiştircem de cpanelede giriş yapamamaktayım. O kadar yazdığım özgün makalelerim var sitede onları hiçe sayamam :S