Arkadaşlar 2 gündür ben giremiyorum , bazı arkadaşlara sordum kiminde giriyor kiminde girmiyor. Sorun nedir anlayamadım bir türlü.
Site
Sizde açılıyor mu ?
Sitem açılıyor mu ?
19
●246
- 01-02-2013, 21:00:00Neyden kaynaklanıyor olabilir bu sorunbossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2013, 21:04:45tib ban derken hocam ? :SErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2013, 21:05:32Mahkeme kararıyla açılmıyor vs vs çıkıyor ya oKAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2013, 21:07:38Banlanmayı gerektiricek bir içerik yok ki websitemde hocam. :/ Hosttan kaynaklanan birşey sanırım , cpanele'de giriş yapamıyorum , hostcuya'da ulaşamadım bir türlüErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2013, 21:08:44şimdi bu çıkıyor,KAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veritabanı bağlantısı kurulurken hata oluştu
host kaynaklı düşünüryorsanız host açayım sunucumda deneyin isterseniz ? ( ücretsiz ) - 01-02-2013, 21:10:07Çok sağolun hocam , cpanele ulaşabilsem bi yedeği alacağım sonra değiştircem de cpanelede giriş yapamamaktayım. O kadar yazdığım özgün makalelerim var sitede onları hiçe sayamam :SErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle